Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbinieks |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 11.01.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 12.01.2025 |
Studiju programmas rezultāti
Pēc studiju programmas apguves jaunie speciālisti:
1. Izprotot sociālo problēmu cēloņus un to ietekmi uz sabiedrības locekļu dzīves kvalitāti daudzveidīgajā vidē, spēj diagnosticēt problēmu, patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot un modelēt uz pozitīvu rezultātu orientētu profesionālo darbību un nosakot prioritātes, izstrādāt priekšlikumus un, savas kompetences ietvaros, realizēt intervences un citus pasākumus šo problēmu risināšanai mikro, mezo un makro līmenī.
2. Spēj organizēt sociālo resursu sistēmu piesaisti indivīdu, sociālo grupu un kopienu sociālo problēmu risināšanā un nodrošināt sociālā darba procesa sasaisti ar sabiedrības sociālajām vērtībām un profesijas ētiskajām normām, vienlaikus integrējot dažādu zinātņu teorētiskās un metodiskās nostādnes sociālā darba praksē darbam ar indivīdu, grupu, kopienu un/vai sabiedrību.
3. Pārzina Latvijas Republikas un starptautisko likumdošanu sociālās drošības un cilvēktiesību jautājumos un spēj to pielietot profesionālajā darbībā.
4. Spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus, veidot starpprofesionāļu komandu, plānojot un modelējot uz pozitīvu rezultātu orientētu profesionālo darbību, atbilstoši prioritātēm un grupu darba organizācijas pamatprincpiem.
5. Ir pašmotivēts un ieinteresēts savas profesionālās kompetences pilnveidei tālākizglītībā un karjeras veidošanā, spēj kritiski izvērtēt savu profesionālo darbību problēmu risināšanā un nepieciešamības gadījumā operatīvi veikt izmaiņas.
6. Prot pielietot studiju procesā apgūtās sociālā darba vadīšanas, plānošanas un administrēšanas iemaņas, kā arī pielietot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, zinātniskos avotus sociālās labklājības jomā, sabiedrībā notiekošo procesu izpētei, datu apkopošanai, analīzei un mērķtiecīgai saziņai;
7. Spēj novērtēt sociālās politikas efektivitāti, sabiedrības vajadzībās balstītu sociālo pakalpojumu kvalitāti.
1. Izprotot sociālo problēmu cēloņus un to ietekmi uz sabiedrības locekļu dzīves kvalitāti daudzveidīgajā vidē, spēj diagnosticēt problēmu, patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot un modelēt uz pozitīvu rezultātu orientētu profesionālo darbību un nosakot prioritātes, izstrādāt priekšlikumus un, savas kompetences ietvaros, realizēt intervences un citus pasākumus šo problēmu risināšanai mikro, mezo un makro līmenī.
2. Spēj organizēt sociālo resursu sistēmu piesaisti indivīdu, sociālo grupu un kopienu sociālo problēmu risināšanā un nodrošināt sociālā darba procesa sasaisti ar sabiedrības sociālajām vērtībām un profesijas ētiskajām normām, vienlaikus integrējot dažādu zinātņu teorētiskās un metodiskās nostādnes sociālā darba praksē darbam ar indivīdu, grupu, kopienu un/vai sabiedrību.
3. Pārzina Latvijas Republikas un starptautisko likumdošanu sociālās drošības un cilvēktiesību jautājumos un spēj to pielietot profesionālajā darbībā.
4. Spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus, veidot starpprofesionāļu komandu, plānojot un modelējot uz pozitīvu rezultātu orientētu profesionālo darbību, atbilstoši prioritātēm un grupu darba organizācijas pamatprincpiem.
5. Ir pašmotivēts un ieinteresēts savas profesionālās kompetences pilnveidei tālākizglītībā un karjeras veidošanā, spēj kritiski izvērtēt savu profesionālo darbību problēmu risināšanā un nepieciešamības gadījumā operatīvi veikt izmaiņas.
6. Prot pielietot studiju procesā apgūtās sociālā darba vadīšanas, plānošanas un administrēšanas iemaņas, kā arī pielietot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, zinātniskos avotus sociālās labklājības jomā, sabiedrībā notiekošo procesu izpētei, datu apkopošanai, analīzei un mērķtiecīgai saziņai;
7. Spēj novērtēt sociālās politikas efektivitāti, sabiedrības vajadzībās balstītu sociālo pakalpojumu kvalitāti.
Dokumenti
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
28.02.2024 | Ar 2024.gada 1.martu, Liepājas Universitātes reorganizācijas ietvaros, Rīgas Tehniskā universitāte pārņem Liepājas Universitātes studiju programmu un nodrošina tās īstenošanu. Pamats: Ministru kabineta 2023.gada 9.augusta rīkojums Nr.482 "Par Liepājas Universitātes reorganizāciju". Studiju Kvalitātes komisijas 2024.gada 28.februāra lēmums Nr.2024/03-I. | 2024/03-I |