Pamatdati
Programmas nosaukums | Finanšu pārvaldības informācijas sistēmas Kopīga Studiju programma |
---|---|
Augstskola/Koledža | Banku augstskola |
Studiju virziens | Ekonomika |
Kopīga Studiju programma ar |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42484 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Programmēšana |
ISCED kods | 0613 |
ISCED nosaukums | Programmēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds datorsistēmās |
Iegūstamā kvalifikācija | Programmēšanas inženieris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04046-21 |
---|---|
Licences datums | 30.05.2018 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 29.03.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 30.03.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Atbilstoši 6. Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras (LKI) līmenim un 5. profesionālās kvalifikācijas (PKL) standartam “Programmēšanas inženieris” Programmā ir noteikti sekojoši sasniedzamie studiju rezultāti:
ZINĀŠANAS
• iegūst zināšanas programmatūras izstrādē (sistēmu analīzē, projektēšanā, kodēšanā, testēšanā), programmatūras ieviešanā un uzturēšanā.
PRASMES
• spēj sagatavot programmatūras dokumentāciju atbilstoši programmatūras inženierijas standartu prasībām;
• spēj saprast un analizēt programmatūras projektējuma aprakstus, prasību specifikācijas, uzturamās sistēmas dokumentāciju un kodu, kā arī veikt izmaiņas tajā;
• spēj lietot programmatūras izstrādes vides un rīkus;
• spēj izvēlēties problēmas risināšanai adekvātus algoritmus, metodes, programmproduktus un līdzekļus;
• spēj domāt radoši, lai izstrādātu jaunas metodes un pieejas problēmu risināšanai ar datorsistēmu palīdzību;
• spēj lietot labu programmēšanas stilu un pielietot nozares labākās prakses;
• spēj izstrādāt uzdevumam atbilstošu programmatūru, apgūt un izmantot programmatūras vides un programmatūras rīkus;
• spēj izstrādāt programmēšanas vadlīnijas;
• spēj piedalīties projekta attīstīšanā, vadīšanā, strādāt komandā un vadīt, plānot un koordinēt darba grupu;
• spēj pārvaldīt aktīvus, sastādīt finanšu pārskatus un aprēķināt nodokļus;
• spēj pielietot finanšu analīzes kvantitatīvās metodes uzņēmuma efektīvas darbības nodrošināšanai;
• spēj prognozēt uzņēmuma saimnieciskās darbības finansiālo rezultātu, sastādīt uzņēmuma finanšu plānus un budžetu, sagatavot investīciju projektus, novērtēt un pārvaldīt finanšu riskus;
• spēj lietot IT un finanšu nozares standartus un rīkoties atbilstoši profesionālai ētikai;
• spēj lietot profesionālo terminoloģiju valsts valodā;
• spēj apgūt profesionālo literatūru svešvalodā;
• spēj patstāvīgi plānot darba aktivitātes.
KOMPETENCES
• izprot aktuālās finanšu attīstības tendences un likumsakarības, orientējas finanšu vidē notiekošajos procesos un spēj tos izskaidrot, argumentēti diskutēt un pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām;
• spēj veikt profesionālu darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus savā profesijā, izmantojot zinātnisku pieeju;
• spēj apgūt jaunus modeļus, metodes un tehnoloģijas, kā arī izprot nepārtrauktas profesionālās izaugsmes nepieciešamību.
ZINĀŠANAS
• iegūst zināšanas programmatūras izstrādē (sistēmu analīzē, projektēšanā, kodēšanā, testēšanā), programmatūras ieviešanā un uzturēšanā.
PRASMES
• spēj sagatavot programmatūras dokumentāciju atbilstoši programmatūras inženierijas standartu prasībām;
• spēj saprast un analizēt programmatūras projektējuma aprakstus, prasību specifikācijas, uzturamās sistēmas dokumentāciju un kodu, kā arī veikt izmaiņas tajā;
• spēj lietot programmatūras izstrādes vides un rīkus;
• spēj izvēlēties problēmas risināšanai adekvātus algoritmus, metodes, programmproduktus un līdzekļus;
• spēj domāt radoši, lai izstrādātu jaunas metodes un pieejas problēmu risināšanai ar datorsistēmu palīdzību;
• spēj lietot labu programmēšanas stilu un pielietot nozares labākās prakses;
• spēj izstrādāt uzdevumam atbilstošu programmatūru, apgūt un izmantot programmatūras vides un programmatūras rīkus;
• spēj izstrādāt programmēšanas vadlīnijas;
• spēj piedalīties projekta attīstīšanā, vadīšanā, strādāt komandā un vadīt, plānot un koordinēt darba grupu;
• spēj pārvaldīt aktīvus, sastādīt finanšu pārskatus un aprēķināt nodokļus;
• spēj pielietot finanšu analīzes kvantitatīvās metodes uzņēmuma efektīvas darbības nodrošināšanai;
• spēj prognozēt uzņēmuma saimnieciskās darbības finansiālo rezultātu, sastādīt uzņēmuma finanšu plānus un budžetu, sagatavot investīciju projektus, novērtēt un pārvaldīt finanšu riskus;
• spēj lietot IT un finanšu nozares standartus un rīkoties atbilstoši profesionālai ētikai;
• spēj lietot profesionālo terminoloģiju valsts valodā;
• spēj apgūt profesionālo literatūru svešvalodā;
• spēj patstāvīgi plānot darba aktivitātes.
KOMPETENCES
• izprot aktuālās finanšu attīstības tendences un likumsakarības, orientējas finanšu vidē notiekošajos procesos un spēj tos izskaidrot, argumentēti diskutēt un pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām;
• spēj veikt profesionālu darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus savā profesijā, izmantojot zinātnisku pieeju;
• spēj apgūt jaunus modeļus, metodes un tehnoloģijas, kā arī izprot nepārtrauktas profesionālās izaugsmes nepieciešamību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (21.05.2018) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture