Pamatdati
Programmas nosaukums | Bioloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Dzīvās dabas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43421 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Bioloģija |
ISCED kods | 0511 |
ISCED nosaukums | Bioloģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 122 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu bakalaura grāds bioloģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 07.02.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 08.02.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Demonstrē padziļinātas teorētiskās un praktiskās zināšanas bioloģijas jomā;
2. Izprot svarīgākās bioloģijas atziņas par bioloģisko sistēmu funkcionēšanu un attīstību;
3. Pārzina zinātniskā pētījuma pamatprincipus bioloģijas jomā.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi atlasīt, kritiski izvērtēt un analizēt iegūto informāciju;
5. Prot patstāvīgi veikt zinātnisko pētījumu bioloģijas zinātnes nozarēs;
6.Prot prezentēt un publiski aizstāvēt savu pētījumu rezultātus.
Kompetence:
7. Spēj uzņemties iniciatīvu un atbildību, darbojoties individuāli vai komandā;
8. Spēj integrēt bioloģijai radniecisko jomu zināšanas pašattīstības un pašpilnveidošanās procesā turpmākās profesionālās karjeras perspektīvā;
9. Spēj nostiprināt vispārcilvēciskās attieksmes un vienlaicīgi precizēt ar bioloģijas zinātni saistītās attieksmes, veidojot apziņu un izpratni par dabas aizsardzību un saglabāšanu.
1. Demonstrē padziļinātas teorētiskās un praktiskās zināšanas bioloģijas jomā;
2. Izprot svarīgākās bioloģijas atziņas par bioloģisko sistēmu funkcionēšanu un attīstību;
3. Pārzina zinātniskā pētījuma pamatprincipus bioloģijas jomā.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi atlasīt, kritiski izvērtēt un analizēt iegūto informāciju;
5. Prot patstāvīgi veikt zinātnisko pētījumu bioloģijas zinātnes nozarēs;
6.Prot prezentēt un publiski aizstāvēt savu pētījumu rezultātus.
Kompetence:
7. Spēj uzņemties iniciatīvu un atbildību, darbojoties individuāli vai komandā;
8. Spēj integrēt bioloģijai radniecisko jomu zināšanas pašattīstības un pašpilnveidošanās procesā turpmākās profesionālās karjeras perspektīvā;
9. Spēj nostiprināt vispārcilvēciskās attieksmes un vienlaicīgi precizēt ar bioloģijas zinātni saistītās attieksmes, veidojot apziņu un izpratni par dabas aizsardzību un saglabāšanu.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture