Pamatdati
Programmas nosaukums | Lauksaimniecības inženierzinātne |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte |
Studiju virziens | Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43525 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Mašīnzinības (Mehāniskie transportlīdzekļi, kuģi un gaisa kuģi) |
ISCED kods | 0716 |
ISCED nosaukums | Mašīnzinības (Mehāniskie transportlīdzekļi, kuģi un gaisa kuģi) |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Inženierzinātņu bakalaura grāds mašīnzinībās |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 5 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04056-67 |
---|---|
Licences datums | 11.04.2008 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 14.09.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 15.09.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Akadēmiskās bakalaura studiju programmas Lauksaimniecības inženierzinātne absolventi ir ieguvuši šādas zināšanas, prasmes un kompetences:
- zināšanas un šo zināšanu kritiska izpratne par inženierzinātņu fundamentālajām likumsakarībām, mašīnu un mehānismu uzbūves, darbības, projektēšanas, izvēles un ekspluatācijas pamatprincipiem attiecīgās tehnikas izmantošanas jomā, turklāt daļa zināšanu atbilst apakšprogrammu jomu augstāko sasniegumu līmenim;
- prasmes atbilstošākās tehnikas un racionālāko tehnoloģisko risinājumu izvēlē, mašīnu darbības optimālo režīmu uzturēšanā un darbspējas atjaunošanā, vienkāršu mašīnu detaļu un mezglu projektēšanā, kā arī uzņēmējdarbības organizēšanā un vadīšanā attiecīgās tehnikas izmantošanas un apkalpošanas jomā; spēja veikt profesionālu, inovatīvu vai pētniecisku darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus savā darbības jomā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem; spēja patstāvīgi strukturēt savu tālākizglītību, virzīt savu un padoto tālākizglītību un profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos;
- kompetenci attiecīgās tehnikas tehniskā stāvokļa, darbības kvalitātes un tehniski - ekonomisko rādītāju novērtēšanā; spēju patstāvīgi iegūt, atlasīt, analizēt un izmantot informāciju; pieņemt lēmumus un risināt problēmas savā darbības jomā; parādīt profesionālās ētikas izpratni, izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
- zināšanas un šo zināšanu kritiska izpratne par inženierzinātņu fundamentālajām likumsakarībām, mašīnu un mehānismu uzbūves, darbības, projektēšanas, izvēles un ekspluatācijas pamatprincipiem attiecīgās tehnikas izmantošanas jomā, turklāt daļa zināšanu atbilst apakšprogrammu jomu augstāko sasniegumu līmenim;
- prasmes atbilstošākās tehnikas un racionālāko tehnoloģisko risinājumu izvēlē, mašīnu darbības optimālo režīmu uzturēšanā un darbspējas atjaunošanā, vienkāršu mašīnu detaļu un mezglu projektēšanā, kā arī uzņēmējdarbības organizēšanā un vadīšanā attiecīgās tehnikas izmantošanas un apkalpošanas jomā; spēja veikt profesionālu, inovatīvu vai pētniecisku darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus savā darbības jomā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem; spēja patstāvīgi strukturēt savu tālākizglītību, virzīt savu un padoto tālākizglītību un profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos;
- kompetenci attiecīgās tehnikas tehniskā stāvokļa, darbības kvalitātes un tehniski - ekonomisko rādītāju novērtēšanā; spēju patstāvīgi iegūt, atlasīt, analizēt un izmantot informāciju; pieņemt lēmumus un risināt problēmas savā darbības jomā; parādīt profesionālās ētikas izpratni, izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (15.12.2021) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report (16.05.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report (16.05.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture