Pamatdati
| Programmas nosaukums | Būvniecība |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Rīgas Būvniecības koledža |
| Studiju virziens | Arhitektūra un būvniecība |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41582 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 5 |
| Izglītības programmas veids | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programma piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
| Tematiskā grupa | Būvniecība un civilā celtniecība |
| ISCED kods | 0732 |
| ISCED nosaukums | Būvniecība un civilā celtniecība |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
| Iegūstamais grāds | - |
| Iegūstamā kvalifikācija | Ēku būvdarbu vadītājs |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
| Studiju ilgums | 3 gadi |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | - |
|---|---|
| Licences datums | |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 29.03.2023 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 30.03.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Spēj detalizēti parādīt būvniecības jomai atbilstošu likumsakarību, principu, procesu, jēdzienu, tehnoloģiju izpratni un zināšanas;
2. Balstoties uz analītisku pieeju, spēj izprast un veikt konkrētus uzdevumus būvniecības jomā, t.sk. rast radošus un piemērotus risinājumus gan standarta, gan nestandarta situācijās;
3. Izprot būvniecības vadības, finanšu, juridisko un vides jautājumu galvenās iezīmes un to ietekmi uz veiksmīgu profesionālās darbības īstenošanu;
Prasmes:
1. Spēj strukturēt, organizēt un vadīt būvdarbus, izmantojot mūsdienīgas metodes.
2. Prot pielietot sociālās integrācijas pamatnostādnes organizējot komandas darbu;
3. Spēj orientēties profesionālās informācijas daudzveidībā, izmantojot Latvijas un Eiropas likumdošanu būvniecības jomā, nodrošinot kvalitatīvus risinājumus;
4. Prot sazināties un risināt profesionālus būvniecības jautājumus vairākās ES valodās;
Kompetences:
1. Izprot “zaļās domāšanas” un ilgtspējīgas attīstības nozīmīgumu būvniecībā;
2. Spēj analizēt, izvērtēt un atrisināt būvniecības procesā radušās nepilnības un novērst kļūdas;
3. Spēj pielietot jaunākos digitālos risinājumus būvniecības procesā un motivēt sevi tālākizglītoties.
1. Spēj detalizēti parādīt būvniecības jomai atbilstošu likumsakarību, principu, procesu, jēdzienu, tehnoloģiju izpratni un zināšanas;
2. Balstoties uz analītisku pieeju, spēj izprast un veikt konkrētus uzdevumus būvniecības jomā, t.sk. rast radošus un piemērotus risinājumus gan standarta, gan nestandarta situācijās;
3. Izprot būvniecības vadības, finanšu, juridisko un vides jautājumu galvenās iezīmes un to ietekmi uz veiksmīgu profesionālās darbības īstenošanu;
Prasmes:
1. Spēj strukturēt, organizēt un vadīt būvdarbus, izmantojot mūsdienīgas metodes.
2. Prot pielietot sociālās integrācijas pamatnostādnes organizējot komandas darbu;
3. Spēj orientēties profesionālās informācijas daudzveidībā, izmantojot Latvijas un Eiropas likumdošanu būvniecības jomā, nodrošinot kvalitatīvus risinājumus;
4. Prot sazināties un risināt profesionālus būvniecības jautājumus vairākās ES valodās;
Kompetences:
1. Izprot “zaļās domāšanas” un ilgtspējīgas attīstības nozīmīgumu būvniecībā;
2. Spēj analizēt, izvērtēt un atrisināt būvniecības procesā radušās nepilnības un novērst kļūdas;
3. Spēj pielietot jaunākos digitālos risinājumus būvniecības procesā un motivēt sevi tālākizglītoties.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture