Pamatdati
Programmas nosaukums | Būvniecība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Būvniecības koledža |
Studiju virziens | Arhitektūra un būvniecība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41582 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Būvniecība un civilā celtniecība |
ISCED kods | 0732 |
ISCED nosaukums | Būvniecība un civilā celtniecība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | - |
Iegūstamā kvalifikācija | Ēku būvdarbu vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 29.03.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 30.03.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Spēj detalizēti parādīt būvniecības jomai atbilstošu likumsakarību, principu, procesu, jēdzienu, tehnoloģiju izpratni un zināšanas;
2. Balstoties uz analītisku pieeju, spēj izprast un veikt konkrētus uzdevumus būvniecības jomā, t.sk. rast radošus un piemērotus risinājumus gan standarta, gan nestandarta situācijās;
3. Izprot būvniecības vadības, finanšu, juridisko un vides jautājumu galvenās iezīmes un to ietekmi uz veiksmīgu profesionālās darbības īstenošanu;
Prasmes:
1. Spēj strukturēt, organizēt un vadīt būvdarbus, izmantojot mūsdienīgas metodes.
2. Prot pielietot sociālās integrācijas pamatnostādnes organizējot komandas darbu;
3. Spēj orientēties profesionālās informācijas daudzveidībā, izmantojot Latvijas un Eiropas likumdošanu būvniecības jomā, nodrošinot kvalitatīvus risinājumus;
4. Prot sazināties un risināt profesionālus būvniecības jautājumus vairākās ES valodās;
Kompetences:
1. Izprot “zaļās domāšanas” un ilgtspējīgas attīstības nozīmīgumu būvniecībā;
2. Spēj analizēt, izvērtēt un atrisināt būvniecības procesā radušās nepilnības un novērst kļūdas;
3. Spēj pielietot jaunākos digitālos risinājumus būvniecības procesā un motivēt sevi tālākizglītoties.
1. Spēj detalizēti parādīt būvniecības jomai atbilstošu likumsakarību, principu, procesu, jēdzienu, tehnoloģiju izpratni un zināšanas;
2. Balstoties uz analītisku pieeju, spēj izprast un veikt konkrētus uzdevumus būvniecības jomā, t.sk. rast radošus un piemērotus risinājumus gan standarta, gan nestandarta situācijās;
3. Izprot būvniecības vadības, finanšu, juridisko un vides jautājumu galvenās iezīmes un to ietekmi uz veiksmīgu profesionālās darbības īstenošanu;
Prasmes:
1. Spēj strukturēt, organizēt un vadīt būvdarbus, izmantojot mūsdienīgas metodes.
2. Prot pielietot sociālās integrācijas pamatnostādnes organizējot komandas darbu;
3. Spēj orientēties profesionālās informācijas daudzveidībā, izmantojot Latvijas un Eiropas likumdošanu būvniecības jomā, nodrošinot kvalitatīvus risinājumus;
4. Prot sazināties un risināt profesionālus būvniecības jautājumus vairākās ES valodās;
Kompetences:
1. Izprot “zaļās domāšanas” un ilgtspējīgas attīstības nozīmīgumu būvniecībā;
2. Spēj analizēt, izvērtēt un atrisināt būvniecības procesā radušās nepilnības un novērst kļūdas;
3. Spēj pielietot jaunākos digitālos risinājumus būvniecības procesā un motivēt sevi tālākizglītoties.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture