Pamatdati
Programmas nosaukums | Māksla |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42214 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Dizains |
ISCED kods | 0212 |
ISCED nosaukums | Dizains |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds mākslā |
Iegūstamā kvalifikācija | Interjera dizainers vai grafikas dizainers |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04047-68 |
---|---|
Licences datums | 30.04.2008 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/74 |
---|---|
Akreditācijas datums | 24.11.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 25.11.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas: 1. raksturo grafikas/interjera dizaina vērtību kritērijus kultūrvēsturiskā, politiskā, ekonomiskā, tehniskā, estētiskā un sociālā kontekstā; 2. orientējas dizaina procesa struktūrā un dalībniekos, pētījuma metodēs un datu interpretācijā un izmantošanā; 3. raksturo grafikas/interjera dizaina jomas svarīgākos jēdzienus, likumsakarības un dizaina valodai raksturīgos izteiksmes līdzekļus. Prasmes: 1. izstrādā grafikas/interjera dizaina vai tam radniecīgās nozares problēmas iespējamo risinājumu mehānismus; 2. veic profesionālu, lietotājcentrētu un inovatīvu darbību grafikas/interjera dizaina jomā, izmantojot teorētiskās zināšanas un pētījumu rezultātus, ievērojot dizaina procesa pamatprincipus un izvēloties dizaina ieceres īstenošanai visatbilstošākos mākslinieciskos un tehniskos paņēmienus; 3. izvēlas prezentācijas stratēģiju dažādām auditorijām, prezentē dizaina pētījumu un projektu, argumentēti diskutē par to, formulējot un analītiski aprakstot problēmas un risinājumus. Kompetences: 1. plāno grafikas/interjera dizaina projekta izpildi, kritiski analizējot profesionālus jautājumus un pamatojot lēmumus, veicot autoruzraudzību, kontrolējot dizaina produkta izgatavošanas darbu kvalitāti un atbilstību koncepcijai, estētiskajai un tehniskajai kvalitātei, kā arī vides aizsardzības un drošības normu prasībām; 2. veic darbu individuāli vai komandā, pieņemot ētiski atbildīgus lēmumus atbilstoši kompetencei, risinot konfliktsituācijas un uzņemoties atbildību par sava un komandas darba rezultātiem; 3. patstāvīgi strukturē savu mācīšanās procesu, virzot to uz zināšanu, prasmju un kompetences pilnveidi un apzinoties mūžizglītības nepieciešamību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture