Pamatdati
Programmas nosaukums | Uzņēmējdarbības vadība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Biznesa augstskola Turība |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālā maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā; Profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā; Profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā |
Iegūstamā kvalifikācija | Organizācijas vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 1 gadi, 6 mēneši; 2 gadi, 1 mēneši; 1 gadi, 8 mēneši; 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/33 |
---|---|
Akreditācijas datums | 04.08.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 05.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēja plānot un prognozēt uzņēmuma efektīvu darbību atbilstoši noteiktajiem mērķiem, ekonomiskajai videi un darba tirgus situācijai
2. Spēja strādāt individuāli un grupā, pielietojot savas zināšanas un līdera prasmes, spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem
3. Spēja pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar citiem uzņēmumiem, organizācijām, iestādēm, ieskaitot pašvaldības un valsts institūcijas
4. Spēja sadarboties ar citiem uzņēmumiem, īpašniekiem un citām ieinteresēto personu grupām uzņēmuma mērķu sasniegšanai
5. Spēja sazināties vismaz divās svešvalodās
6. Spēja lietot informācijas tehnoloģijas
7. Spēja nodrošināt darba aizsardzības un ugunsdrošības normatīvo aktu prasību ievērošanu uzņēmumā
8. Spēja nodrošināt darba tiesisko attiecību normu ievērošanu uzņēmumā
9. Spēja nodrošināt vides aizsardzības normatīvo aktu ievērošanu uzņēmumā
10. Spēj nodefinēt uzņēmumu saimnieciskās darbības finansiālos mērķus
11. Spēj sastādīt prognozes un plānus uzņēmuma saimnieciskās darbības finansiālo mērķu sasniegšanai
12. Novērtējot konkrētās nozares ekonomisko vidi un uzņēmuma finanšu rezultātus izstrādāt budžetu nākamajam finanšu periodam
13. Veikt budžeta izmaiņas atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos; novērtēt budžeta izpildi finanšu periodā, konstatēt novirzes, sniegt ieteikumus konstatēto noviržu mazināšanai/korekcijai
14. Vada/organizē/kontrolē budžeta izstrādes procesu, iesaistot dažāda līmeņa menedžerus
15. Pārvalda grāmatvedības uzskaites procesus uzņēmumā
16. Vada naudas plūsmas plānošanu un nodokļu optimizācijas procesus uzņēmumā
17. Organizē starptautisko sadarbību un finanšu plūsmu ar partneriem.
18. Organizē uzņēmuma sadarbību ar iekšzemes un starptautiskajiem partneriem
19. Analizē sakarības starptautiskajos finanšu darījumos
20. Vadīt uzņēmuma finanšu gada pārskata sastādīšanu, apstiprināšanu un iesniegšanu finanšu organizācijām
21. Organizēt un veicināt sadarbību ar finanšu jomas institūcijām, organizācijām un uzņēmumiem
22. Spēj vadīt starptautiskus projektus
23. Veikt uzņēmuma finanšu rezultātu novērtēšanu uzņēmumam, sadarbības partneriem un vadošajiem konkurentiem, ņemot vērā nozares rādītājus
24. Organizēt un vadīt vadības grāmatvedības uzskaiti uzņēmumā
25. Spēj izvērtēt grāmatvedības procesā iesaistīto darbinieku kompetences un nepieciešamības gadījumā konsultē finanšu personāla atlases jautājumos, izstrādā amatu aprakstus
26.Spēja veikt pētījumus ar zinātnisko vērtību vadībzinību jomā
2. Spēja strādāt individuāli un grupā, pielietojot savas zināšanas un līdera prasmes, spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem
3. Spēja pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar citiem uzņēmumiem, organizācijām, iestādēm, ieskaitot pašvaldības un valsts institūcijas
4. Spēja sadarboties ar citiem uzņēmumiem, īpašniekiem un citām ieinteresēto personu grupām uzņēmuma mērķu sasniegšanai
5. Spēja sazināties vismaz divās svešvalodās
6. Spēja lietot informācijas tehnoloģijas
7. Spēja nodrošināt darba aizsardzības un ugunsdrošības normatīvo aktu prasību ievērošanu uzņēmumā
8. Spēja nodrošināt darba tiesisko attiecību normu ievērošanu uzņēmumā
9. Spēja nodrošināt vides aizsardzības normatīvo aktu ievērošanu uzņēmumā
10. Spēj nodefinēt uzņēmumu saimnieciskās darbības finansiālos mērķus
11. Spēj sastādīt prognozes un plānus uzņēmuma saimnieciskās darbības finansiālo mērķu sasniegšanai
12. Novērtējot konkrētās nozares ekonomisko vidi un uzņēmuma finanšu rezultātus izstrādāt budžetu nākamajam finanšu periodam
13. Veikt budžeta izmaiņas atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos; novērtēt budžeta izpildi finanšu periodā, konstatēt novirzes, sniegt ieteikumus konstatēto noviržu mazināšanai/korekcijai
14. Vada/organizē/kontrolē budžeta izstrādes procesu, iesaistot dažāda līmeņa menedžerus
15. Pārvalda grāmatvedības uzskaites procesus uzņēmumā
16. Vada naudas plūsmas plānošanu un nodokļu optimizācijas procesus uzņēmumā
17. Organizē starptautisko sadarbību un finanšu plūsmu ar partneriem.
18. Organizē uzņēmuma sadarbību ar iekšzemes un starptautiskajiem partneriem
19. Analizē sakarības starptautiskajos finanšu darījumos
20. Vadīt uzņēmuma finanšu gada pārskata sastādīšanu, apstiprināšanu un iesniegšanu finanšu organizācijām
21. Organizēt un veicināt sadarbību ar finanšu jomas institūcijām, organizācijām un uzņēmumiem
22. Spēj vadīt starptautiskus projektus
23. Veikt uzņēmuma finanšu rezultātu novērtēšanu uzņēmumam, sadarbības partneriem un vadošajiem konkurentiem, ņemot vērā nozares rādītājus
24. Organizēt un vadīt vadības grāmatvedības uzskaiti uzņēmumā
25. Spēj izvērtēt grāmatvedības procesā iesaistīto darbinieku kompetences un nepieciešamības gadījumā konsultē finanšu personāla atlases jautājumos, izstrādā amatu aprakstus
26.Spēja veikt pētījumus ar zinātnisko vērtību vadībzinību jomā
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture