Programma slēgta (01.08.2024)
Pamatdati
Programmas nosaukums | Fotogrāfija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43321 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Žurnālistika un komunikācija |
ISCED kods | 0321 |
ISCED nosaukums | Žurnālistika un komunikācija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Sociālo zinātņu bakalaura grāds komunikācijas zinātnē |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi; 4 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04055-49 |
---|---|
Licences datums | 29.05.2014 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/56 |
---|---|
Akreditācijas datums | 29.09.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 30.09.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Izpratne par fotogrāfijas mediju komunikācijas nozarē;
2. Kompetences autonomi un grupā vadīt un īstenot pētnieciskos un radošos komunikācijas projektus fotogrāfijā;
3. Zināšanas un profesionālas kompetences par digitālo un analogo tehnoloģiju pielietojumu fotogrāfijā un izpratne par fotogrāfijas starpdisciplinārajām saiknēm ar kinematogrāfiju, televīziju, internetu, drukāto presi, vizuālo komunikāciju, sociālajiem medijiem un mākslu;
4. Zināšanas un kritiskas analīzes prasmes par fotogrāfijas medija iespējām drukātajos un interneta medijos, kā arī uzņēmējdarbībā, mākslā, dizainā, reklāmā un citās laikmetīgās kultūras jomās;
5. Spēja izmantot atbilstošas teorētiskās atziņas un pētniecības metodes, lai profesionāli risinātu aktuālas nozares problēmas un stiprinātu nozares attīstību;
6. Spēja plānot un vadīt fotogrāfijas projektu satura veidošanas procesus gan individuāli, gan strādājot komandā;
7. Spēja uzņemties atbildību par lēmumu pieņemšanu neprognozējamos darba apstākļos; patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot; pieņemt lēmumus un risināt problēmas komunikācijas zinātnes nozarē un profesionāļa darba ikdienā;
8. Izpratne par komunikācijas profesionālo ētiku. Spēja izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību, kā arī piedalīties vizuālās komunikācijas jomas akadēmiskajā un lietišķajā attīstībā;
9. Augsta līmeņa kompetences komunikācijas teoriju un pētniecības metožu izmantošanā, lai analizētu verbālus, vizuālus un multimodālus vēstījumus kā daļu no kultūras.
2. Kompetences autonomi un grupā vadīt un īstenot pētnieciskos un radošos komunikācijas projektus fotogrāfijā;
3. Zināšanas un profesionālas kompetences par digitālo un analogo tehnoloģiju pielietojumu fotogrāfijā un izpratne par fotogrāfijas starpdisciplinārajām saiknēm ar kinematogrāfiju, televīziju, internetu, drukāto presi, vizuālo komunikāciju, sociālajiem medijiem un mākslu;
4. Zināšanas un kritiskas analīzes prasmes par fotogrāfijas medija iespējām drukātajos un interneta medijos, kā arī uzņēmējdarbībā, mākslā, dizainā, reklāmā un citās laikmetīgās kultūras jomās;
5. Spēja izmantot atbilstošas teorētiskās atziņas un pētniecības metodes, lai profesionāli risinātu aktuālas nozares problēmas un stiprinātu nozares attīstību;
6. Spēja plānot un vadīt fotogrāfijas projektu satura veidošanas procesus gan individuāli, gan strādājot komandā;
7. Spēja uzņemties atbildību par lēmumu pieņemšanu neprognozējamos darba apstākļos; patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot; pieņemt lēmumus un risināt problēmas komunikācijas zinātnes nozarē un profesionāļa darba ikdienā;
8. Izpratne par komunikācijas profesionālo ētiku. Spēja izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību, kā arī piedalīties vizuālās komunikācijas jomas akadēmiskajā un lietišķajā attīstībā;
9. Augsta līmeņa kompetences komunikācijas teoriju un pētniecības metožu izmantošanā, lai analizētu verbālus, vizuālus un multimodālus vēstījumus kā daļu no kultūras.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture