Pamatdati
Programmas nosaukums | Sabiedriskās attiecības |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43321 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Žurnālistika un komunikācija |
ISCED kods | 0321 |
ISCED nosaukums | Žurnālistika un komunikācija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Sociālo zinātņu bakalaura grāds komunikācijas zinātnē |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi; 3 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/56 |
---|---|
Akreditācijas datums | 29.09.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 30.09.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju rezultāti definēti kā zināšanas, prasmes un kompetences, ko studiju programmas absolvents būs apguvis un spēs demonstrēt darba tirgū vai turpinot studijas nākamajā studiju līmenī.
1) Spēj parādīt komunikācijas zinātnei un sabiedrisko attiecību speciālistam raksturīgās pamata un specializētas zināšanas, kā arī prot kritiski izvērtēt teorijas un to izmantojumu praksē.
2) Spēj izstrādāt komunikācijas plānu dažādu krīzes situāciju risināšanai, kā arī veidot uzņēmuma iekšējo komunikāciju, izmantojot zinātnisku pieeju problēmu risināšanā.
3) Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos, veidojot organizācijas reputāciju un komunikāciju ar sabiedrības grupām.
4) Spēj parādīt izpratni par sabiedrisko attiecību darba principiem un metodēm, ētikas un juridiskajiem aspektiem, kā arī pārzina komunikācijas nozaru un disciplīnu specifiku un vienojošās likumsakarības.
5) Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt situācijas analīzi, pētījumus un risināt definētās problēmas.
6) Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus, veidojot informatīvas vai pārliecināšanas kampaņas, popularizēt dažādas sabiedriskās aktivitātes vai komercprojektus, nodrošinot piemērotākos komunikācijas risinājumus organizācijas mērķu sasniegšanai.
7) Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu, māksliniecisku, inovatīvu vai pētniecisku darbību sabiedrisko attiecību jomā.
8) Spēj piedalīties sabiedrisko attiecību jomas attīstībā, veiksmīgi iekļaujoties profesionāļu komandās, nozares profesionālajās organizācijās, patstāvīgi vai komandā veicot nozarei raksturīgus pētījumus.
9) Spēj uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu – vadīt sarežģītas komunikācijas kampaņas, risināt problēmas sabiedrisko attiecību darbā, izvērtēt profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību, piedalīties sabiedrisko attiecību jomas attīstībā.
10) Spēj novērtēt sava darba komunikācijas laukā ietekmi, kritiski un uz pierādījumiem balstītā pieejā izdarīt secinājumus par sabiedrisko attiecību risinājumu, tostarp kampaņu rezultātiem.
11) Spēj ievērot komunikācijas jomas ētikas principus, izprot un ievēro sabiedrisko attiecību nozarē vispārpieņemtus ētikas kodeksus.
1) Spēj parādīt komunikācijas zinātnei un sabiedrisko attiecību speciālistam raksturīgās pamata un specializētas zināšanas, kā arī prot kritiski izvērtēt teorijas un to izmantojumu praksē.
2) Spēj izstrādāt komunikācijas plānu dažādu krīzes situāciju risināšanai, kā arī veidot uzņēmuma iekšējo komunikāciju, izmantojot zinātnisku pieeju problēmu risināšanā.
3) Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos, veidojot organizācijas reputāciju un komunikāciju ar sabiedrības grupām.
4) Spēj parādīt izpratni par sabiedrisko attiecību darba principiem un metodēm, ētikas un juridiskajiem aspektiem, kā arī pārzina komunikācijas nozaru un disciplīnu specifiku un vienojošās likumsakarības.
5) Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt situācijas analīzi, pētījumus un risināt definētās problēmas.
6) Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus, veidojot informatīvas vai pārliecināšanas kampaņas, popularizēt dažādas sabiedriskās aktivitātes vai komercprojektus, nodrošinot piemērotākos komunikācijas risinājumus organizācijas mērķu sasniegšanai.
7) Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu, māksliniecisku, inovatīvu vai pētniecisku darbību sabiedrisko attiecību jomā.
8) Spēj piedalīties sabiedrisko attiecību jomas attīstībā, veiksmīgi iekļaujoties profesionāļu komandās, nozares profesionālajās organizācijās, patstāvīgi vai komandā veicot nozarei raksturīgus pētījumus.
9) Spēj uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu – vadīt sarežģītas komunikācijas kampaņas, risināt problēmas sabiedrisko attiecību darbā, izvērtēt profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību, piedalīties sabiedrisko attiecību jomas attīstībā.
10) Spēj novērtēt sava darba komunikācijas laukā ietekmi, kritiski un uz pierādījumiem balstītā pieejā izdarīt secinājumus par sabiedrisko attiecību risinājumu, tostarp kampaņu rezultātiem.
11) Spēj ievērot komunikācijas jomas ētikas principus, izprot un ievēro sabiedrisko attiecību nozarē vispārpieņemtus ētikas kodeksus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture