Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 14.09.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 15.09.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1) izprast sociālā darba terminoloģiju un raksturot teoriju, pieeju un metožu daudzveidību;
2) pārzināt sociālā darba profesijas attīstības tendences, ētikas principus, vērtības un izprast sociālā darba multidisciplināro raksturu;
3) izprast sociālo problēmu cēloņsakarības indivīda, grupas un kopienas līmenī, pārzināt dažādu līmeņu intervences metodes problēmu risināšanai;
4) izprast sociālās politikas procesu, sociālās drošības sistēmu, likumdošanu un sociālo tiesību īstenošanas iespējas.
Prasmes
1) identificēt individuālas un sociālās problēmas un veicināt to risināšanu indivīda, grupas un kopienas līmenī, pielietojot situācijai atbilstošas sociālā darba teorijas, pieejas un metodes;
2) pārzināt un piesaistīt sociālos pakalpojumus un citus resursus atbilstoši klientu vajadzībām, kā arī attīstīt jaunus inovatīvus sociālos pakalpojumus;
3) pielietot citu nozaru zināšanās sociālā darba kontekstā
4) plānot savu un komandas profesionālo un pētniecisko darbību, lai sekmētu cilvēku iespēju vairošanu un pašnoteikšanos, aizstāvēt un pārstāvēt klientu intereses.
Kompetence
1) ievērot profesionālās vērtības, ētikas principus un risināt ētiskas dilemmas
2) radoši un inovatīvi iesaistīties sociālā darba un sociālās pedagoģijas zinātniski teorētiskās bāzes attīstīšanā.
1) izprast sociālā darba terminoloģiju un raksturot teoriju, pieeju un metožu daudzveidību;
2) pārzināt sociālā darba profesijas attīstības tendences, ētikas principus, vērtības un izprast sociālā darba multidisciplināro raksturu;
3) izprast sociālo problēmu cēloņsakarības indivīda, grupas un kopienas līmenī, pārzināt dažādu līmeņu intervences metodes problēmu risināšanai;
4) izprast sociālās politikas procesu, sociālās drošības sistēmu, likumdošanu un sociālo tiesību īstenošanas iespējas.
Prasmes
1) identificēt individuālas un sociālās problēmas un veicināt to risināšanu indivīda, grupas un kopienas līmenī, pielietojot situācijai atbilstošas sociālā darba teorijas, pieejas un metodes;
2) pārzināt un piesaistīt sociālos pakalpojumus un citus resursus atbilstoši klientu vajadzībām, kā arī attīstīt jaunus inovatīvus sociālos pakalpojumus;
3) pielietot citu nozaru zināšanās sociālā darba kontekstā
4) plānot savu un komandas profesionālo un pētniecisko darbību, lai sekmētu cilvēku iespēju vairošanu un pašnoteikšanos, aizstāvēt un pārstāvēt klientu intereses.
Kompetence
1) ievērot profesionālās vērtības, ētikas principus un risināt ētiskas dilemmas
2) radoši un inovatīvi iesaistīties sociālā darba un sociālās pedagoģijas zinātniski teorētiskās bāzes attīstīšanā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Application for changes in Study Programme (05.07.2018) | Izmaiņu pieteikums | latviešu |
Expert / Experts joint report (23.10.2018) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Expert / Experts joint report (23.02.2022) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report (10.05.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report (10.05.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
31.10.2018 | SAK sēdē apstiprinātas izmaiņas studiju programmā: pievienotas īstenošanas vietas nepilna laika klātienes studijām - Alūksne, Cēsis, Kuldīga, Madona | SAK lēmums Nr. 96-A |