Pamatdati
Programmas nosaukums | Jaunie mediji un audiovizuālā māksla Kopīga Studiju programma |
---|---|
Augstskola/Koledža | Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" |
Studiju virziens | Mākslas |
Kopīga Studiju programma ar |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45213 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Audiovizuālā māksla un mediju māksla |
ISCED kods | 0211 |
ISCED nosaukums | Audiovizuālā māksla un mediju māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu maģistra grāds audiovizuālajā mākslā un mediju mākslā |
Iegūstamā kvalifikācija | |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04037-33 |
---|---|
Licences datums | 25.10.2017 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 18.01.2026 |
Studiju programmas rezultāti
1. Studentiem ir attīstīta pētniecības caurviju kompetence – izprot un spēj patstāvīgi izmantot praksē-balstītas mākslas pētniecības teorētiskās un praktiskās metodes un pieejas.
2. Studenti pārzina un spēj patstāvīgi izmantot pamata audiovizuālās mākslas tehnikas (pieejas) un instrumentus (programmatūru un ierīces).
3. Studenti padziļināti pārzina un spēj patstāvīgi izmanto sava izvēlētā studiju virziena specifiskos darba instrumentus.
4. Studentiem ir attīstīta jaunrade, uzņēmējspēja un kritiskā domāšana, lai tie spētu identificēt radošo industriju un tirgus iespējas, un radīt tirgū pieprasītus un sabiedrībai vērtīgus jaunus produktus.
5. Studenti spēj izmantot savas menedžmenta un mārketinga zināšanas, lai strādātu radošo industriju jomā.
6. Studentiem ir augsti attīstīta digitālā kompetence un medijpratība, ko tie spēj patstāvīgi izmantot jaunradē, pētniecībā un darba tirgū.
7. Studentiem piemīt globālā un pilsoniskā kompetence, tie spēj sastrādāties starpkultūru, starptautiskos un starpnozaru sadarbības tīklos.
8. Students pārzina akadēmisko un zinātnisko ētiku.
9. Students pārzina autortiesību likumus, datu ētiku un kiberdrošības jautājumus.
2. Studenti pārzina un spēj patstāvīgi izmantot pamata audiovizuālās mākslas tehnikas (pieejas) un instrumentus (programmatūru un ierīces).
3. Studenti padziļināti pārzina un spēj patstāvīgi izmanto sava izvēlētā studiju virziena specifiskos darba instrumentus.
4. Studentiem ir attīstīta jaunrade, uzņēmējspēja un kritiskā domāšana, lai tie spētu identificēt radošo industriju un tirgus iespējas, un radīt tirgū pieprasītus un sabiedrībai vērtīgus jaunus produktus.
5. Studenti spēj izmantot savas menedžmenta un mārketinga zināšanas, lai strādātu radošo industriju jomā.
6. Studentiem ir augsti attīstīta digitālā kompetence un medijpratība, ko tie spēj patstāvīgi izmantot jaunradē, pētniecībā un darba tirgū.
7. Studentiem piemīt globālā un pilsoniskā kompetence, tie spēj sastrādāties starpkultūru, starptautiskos un starpnozaru sadarbības tīklos.
8. Students pārzina akadēmisko un zinātnisko ētiku.
9. Students pārzina autortiesību likumus, datu ētiku un kiberdrošības jautājumus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Study program description (03.07.2017) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (19.10.2017) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture