Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80; 60 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Vadošais sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 1 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 14.09.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 15.09.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1.Demonstrē ļoti specializētas teorētiskās zināšanas un izpratni par sociālā darba prakses modeļiem, teorētiskajām perspektīvām, ētiku, pieejām un metodēm un to pielietojumu dažādos sociālā darba līmeņos;
2. Izmanto kritisko domāšanu un zinātnisku pieeju sociālās labklājības problēmu analīzē un risināšanā, kā arī pārzināt inovatīvus risinājumus sociālā darba attīstībai saskarē ar saistītajām jomām.
Prasmes
1.Kritiski analizēt sociālos procesus to mijiedarbībā, plānot un administrēt sociālā darba attīstības stratēģijas, resursus, problēmu risinājumus dažādos līmeņos, izvērtēt sociāli strukturālos apstākļus diskriminācijas, apspiešanas un sociālās nevienlīdzības, kā arī vides nepilnību iespaida mazināšanai uz cilvēka un sabiedrības attīstību;
2. Radīt jaunas zināšanas sociālā darba teoriju un prakses attīstībā, integrējot oriģinālās sociālā darba pētniecības rezultātus un citu zinātņu sasniegumos balstītas atziņās;
3.Veicināt sociālo līdzsvaru un harmoniju, cilvēktiesību aizstāvību, aktīvi iesaistīties sabiedrībā nozīmīgu sociālo problēmu risināšanā, uzturot sociālo dialogu un paužot nevardarbīgu nostāju
4.Patstāvīgi organizēt sociālā darba īstenošanu, veicināt sadarbību ar citām profesijām, nozarēm un pētniecības rezultātiem, spēt pilnveidot un, ja nepieciešams, mainīt esošo sociālās labklājības sistēmu vai tās elementus
5.Argumentēti pamatot un pieņemt lēmumus, darboties sarežģītos apstākļos, ievērojot ētisko atbildību, piedāvājot inovatīvus risinājumus labklājības jomas pētniecībai un sociālā darba profesijas attīstībai.
Kompetence
1.Risināt profesionālos jautājumus sarežģītās situācijās, veidot jaunas stratēģiskās pieejas, uzņemties atbildību par ieguldījumu profesionālā sociālā darba attīstībā, sociālās drošības sistēmas pilnveidē, veidot sociāli atbildīgu profesionālo vidi
2.Integrēt zināšanas un praksi sociālās labklājības jomā, kā arī integrēt teoriju un praksi no dažādām zinātņu jomām, ievērojot sociālā darba profesionālās vērtības un ētikas principus.
1.Demonstrē ļoti specializētas teorētiskās zināšanas un izpratni par sociālā darba prakses modeļiem, teorētiskajām perspektīvām, ētiku, pieejām un metodēm un to pielietojumu dažādos sociālā darba līmeņos;
2. Izmanto kritisko domāšanu un zinātnisku pieeju sociālās labklājības problēmu analīzē un risināšanā, kā arī pārzināt inovatīvus risinājumus sociālā darba attīstībai saskarē ar saistītajām jomām.
Prasmes
1.Kritiski analizēt sociālos procesus to mijiedarbībā, plānot un administrēt sociālā darba attīstības stratēģijas, resursus, problēmu risinājumus dažādos līmeņos, izvērtēt sociāli strukturālos apstākļus diskriminācijas, apspiešanas un sociālās nevienlīdzības, kā arī vides nepilnību iespaida mazināšanai uz cilvēka un sabiedrības attīstību;
2. Radīt jaunas zināšanas sociālā darba teoriju un prakses attīstībā, integrējot oriģinālās sociālā darba pētniecības rezultātus un citu zinātņu sasniegumos balstītas atziņās;
3.Veicināt sociālo līdzsvaru un harmoniju, cilvēktiesību aizstāvību, aktīvi iesaistīties sabiedrībā nozīmīgu sociālo problēmu risināšanā, uzturot sociālo dialogu un paužot nevardarbīgu nostāju
4.Patstāvīgi organizēt sociālā darba īstenošanu, veicināt sadarbību ar citām profesijām, nozarēm un pētniecības rezultātiem, spēt pilnveidot un, ja nepieciešams, mainīt esošo sociālās labklājības sistēmu vai tās elementus
5.Argumentēti pamatot un pieņemt lēmumus, darboties sarežģītos apstākļos, ievērojot ētisko atbildību, piedāvājot inovatīvus risinājumus labklājības jomas pētniecībai un sociālā darba profesijas attīstībai.
Kompetence
1.Risināt profesionālos jautājumus sarežģītās situācijās, veidot jaunas stratēģiskās pieejas, uzņemties atbildību par ieguldījumu profesionālā sociālā darba attīstībā, sociālās drošības sistēmas pilnveidē, veidot sociāli atbildīgu profesionālo vidi
2.Integrēt zināšanas un praksi sociālās labklājības jomā, kā arī integrēt teoriju un praksi no dažādām zinātņu jomām, ievērojot sociālā darba profesionālās vērtības un ētikas principus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Self-evaluation report (10.05.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report (10.05.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (23.02.2022) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Studiju programmas vēsture