Pamatdati
Programmas nosaukums | Mākslas terapija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Veselības aprūpe |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47722 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Medicīniskie pakalpojumi |
ISCED kods | 0915 |
ISCED nosaukums | Medicīniskie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 150 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds veselības aprūpē |
Iegūstamā kvalifikācija | Mākslas terapeits |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 27.05.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 28.05.2030 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj aprakstīt un izskaidrot medicīniskās, sociālo zinātņu (psiholoģiskās) un mākslas koncepcijas, kuras attiecas uz mākslas terapijas profesionālo darbību izvēlētajā specializācijā.
2. Izskaidro, salīdzina un novērtē mākslas terapijas izvēlētajā specializācijā attīstības vēsturi un mūsdienu jaunākos sasniegumus veselības un sociālās aprūpes kontekstā.
3. Atbilstoši konkrētai situācijai un klienta/pacienta vajadzībām, strādājot patstāvīgi vai multiprofesionālas vai starpdisciplināras komandas sastāvā, spēj pielietot mākslas terapijas medicīnisko tehnoloģiju, tostarp - veikt klienta/pacienta iz(no)vērtēšanu, izstrādāt un realizēt mākslas terapijas plānu atbilstoši specializācijai individuāli vai grupā un pielietot uz jaunākajiem atklājumiem nozarē un uz pierādījumiem balstītu praksi, lietojot jaunas pieejas, ja nepieciešams.
4. Spēj plānot un īstenot pētniecības pamatprincipiem un profesijas aktualitātēm atbilstošu pētniecību un tās rezultātu apkopošanu un argumentētu prezentēšanu, tādējādi dodot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā un pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā.
5. Spēj novērtēt un analizēt mākslas terapijas atbilstoši specializācijai izmantošanas efektivitāti klientu/pacientu veselības nostiprināšanā un uzlabošanā un pamatot pieņemtos lēmumus.
6. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un tālāku mācīšanos.
7. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt profesionālās problēmas, argumentēti izskaidrot un diskutēt par mākslu terapiju gan ar nozares speciālistiem, gan nespeciālistiem.
8. Spēj praksē īstenot ētisko atbildību, izprotot savas darbības iespējamo ietekmi uz indivīdu, grupu un sabiedrību.
2. Izskaidro, salīdzina un novērtē mākslas terapijas izvēlētajā specializācijā attīstības vēsturi un mūsdienu jaunākos sasniegumus veselības un sociālās aprūpes kontekstā.
3. Atbilstoši konkrētai situācijai un klienta/pacienta vajadzībām, strādājot patstāvīgi vai multiprofesionālas vai starpdisciplināras komandas sastāvā, spēj pielietot mākslas terapijas medicīnisko tehnoloģiju, tostarp - veikt klienta/pacienta iz(no)vērtēšanu, izstrādāt un realizēt mākslas terapijas plānu atbilstoši specializācijai individuāli vai grupā un pielietot uz jaunākajiem atklājumiem nozarē un uz pierādījumiem balstītu praksi, lietojot jaunas pieejas, ja nepieciešams.
4. Spēj plānot un īstenot pētniecības pamatprincipiem un profesijas aktualitātēm atbilstošu pētniecību un tās rezultātu apkopošanu un argumentētu prezentēšanu, tādējādi dodot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā un pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā.
5. Spēj novērtēt un analizēt mākslas terapijas atbilstoši specializācijai izmantošanas efektivitāti klientu/pacientu veselības nostiprināšanā un uzlabošanā un pamatot pieņemtos lēmumus.
6. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un tālāku mācīšanos.
7. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt profesionālās problēmas, argumentēti izskaidrot un diskutēt par mākslu terapiju gan ar nozares speciālistiem, gan nespeciālistiem.
8. Spēj praksē īstenot ētisko atbildību, izprotot savas darbības iespējamo ietekmi uz indivīdu, grupu un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
02.02.2023 | Augstskolu likuma pārejas noteikumu 48.2 punkts - Rīgas Stradiņa universitātes studiju virziena "Veselības aprūpe" akreditācijas termiņš — 2023. gada 8. maijs — tiek pagarināts līdz brīdim, kad tiek pieņemts lēmums par šā studiju virziena jaunu akreditāciju vai lēmums par atteikumu to akreditēt, bet ne ilgāk kā līdz 2024. gada 7. maijam. |