Pamatdati
Programmas nosaukums | Ražošanas tehnoloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45521 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Mehānika un metālapstrāde |
ISCED kods | 0715 |
ISCED nosaukums | Mehānika un metālapstrāde |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Inženierzinātņu maģistra grāds ražošanas tehnoloģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 16.11.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 17.11.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolvents:
1. Spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, kas atbilst nozares jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē;
2. Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, kas apgūtas studiju procesā, lai veiktu pētnieciskas vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas;
3. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem inženierzinātnes nozares vai profesionālās jomas aspektiem ar nozares speciālistiem;
4. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
1. Spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, kas atbilst nozares jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē;
2. Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, kas apgūtas studiju procesā, lai veiktu pētnieciskas vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas;
3. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem inženierzinātnes nozares vai profesionālās jomas aspektiem ar nozares speciālistiem;
4. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture