Pamatdati
Programmas nosaukums | Intelektuālas robotizētas sistēmas |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43483 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
ISCED kods | 0612 |
ISCED nosaukums | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Inženierzinātņu bakalaura grāds intelektuālajās robotizētajās sistēmās |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04051-155 |
---|---|
Licences datums | 29.05.2010 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 29.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 30.11.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolventi:
1) spēj formulēt konkrētu problēmu automatizētu un robotizētu sistēmu terminos;
2) spēj izstrādāt konkrētu problēmu risinājumus, izmantojot modernus automātikas un elektriskās piedziņas elementus;
3) spēj izstrādāt automātisku vai robotizētu sistēmu vadības algoritmu;
4) spēj izstrādāt programmatūru konkrētu automātisku vai robotizētu iekārtu vadībai un koordinācijai;
5) spēj izstrādāt risinājumus, kas kombinē aparatūras un programmatūras tehnoloģiju priekšrocības;
6) prot nošķirt problēmas, kuras jārisina ar aparatūras līdzekļiem, no tām, kuras jārisina ar programmatūras līdzekļiem;
7) spēj identificēt problēmas, kuru risināšanā iespējams izmantot robotizētas intelektuālas sistēmas;
8) spēj patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas un iemaņas;
9) spēj strādāt grupā vienota mērķa sasniegšanai;
10) spēj pamatot konkrēta risinājuma priekšrocības vai trūkumus pasūtītājam vai citam speciālistam;
11) savu pilnvaru robežās spēj nodrošināt profesionālo un vispārpieņemto ētikas normu ievērošanu;
12) ir sagatavoti studijām maģistratūrā.
1) spēj formulēt konkrētu problēmu automatizētu un robotizētu sistēmu terminos;
2) spēj izstrādāt konkrētu problēmu risinājumus, izmantojot modernus automātikas un elektriskās piedziņas elementus;
3) spēj izstrādāt automātisku vai robotizētu sistēmu vadības algoritmu;
4) spēj izstrādāt programmatūru konkrētu automātisku vai robotizētu iekārtu vadībai un koordinācijai;
5) spēj izstrādāt risinājumus, kas kombinē aparatūras un programmatūras tehnoloģiju priekšrocības;
6) prot nošķirt problēmas, kuras jārisina ar aparatūras līdzekļiem, no tām, kuras jārisina ar programmatūras līdzekļiem;
7) spēj identificēt problēmas, kuru risināšanā iespējams izmantot robotizētas intelektuālas sistēmas;
8) spēj patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas un iemaņas;
9) spēj strādāt grupā vienota mērķa sasniegšanai;
10) spēj pamatot konkrēta risinājuma priekšrocības vai trūkumus pasūtītājam vai citam speciālistam;
11) savu pilnvaru robežās spēj nodrošināt profesionālo un vispārpieņemto ētikas normu ievērošanu;
12) ir sagatavoti studijām maģistratūrā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture