Pamatdati
| Programmas nosaukums | Intelektuālas robotizētas sistēmas |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
| Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43483 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 6 |
| Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (akadēmiskā bakalaura) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Datubāzu un tīklu projektēšana un administrēšana |
| ISCED kods | 0612 |
| ISCED nosaukums | Datubāzu un tīklu projektēšana un administrēšana |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 180 |
| Iegūstamais grāds | Inženierzinātņu bakalaura grāds intelektuālajās robotizētajās sistēmās |
| Iegūstamā kvalifikācija | — |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
| Studiju ilgums | 3 gadi |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | 04051-155 |
|---|---|
| Licences datums | 29.05.2010 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 29.11.2023 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 30.11.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolventi:
1) spēj formulēt konkrētu problēmu automatizētu un robotizētu sistēmu terminos;
2) spēj izstrādāt konkrētu problēmu risinājumus, izmantojot modernus automātikas un elektriskās piedziņas elementus;
3) spēj izstrādāt automātisku vai robotizētu sistēmu vadības algoritmu;
4) spēj izstrādāt programmatūru konkrētu automātisku vai robotizētu iekārtu vadībai un koordinācijai;
5) spēj izstrādāt risinājumus, kas kombinē aparatūras un programmatūras tehnoloģiju priekšrocības;
6) prot nošķirt problēmas, kuras jārisina ar aparatūras līdzekļiem, no tām, kuras jārisina ar programmatūras līdzekļiem;
7) spēj identificēt problēmas, kuru risināšanā iespējams izmantot robotizētas intelektuālas sistēmas;
8) spēj patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas un iemaņas;
9) spēj strādāt grupā vienota mērķa sasniegšanai;
10) spēj pamatot konkrēta risinājuma priekšrocības vai trūkumus pasūtītājam vai citam speciālistam;
11) savu pilnvaru robežās spēj nodrošināt profesionālo un vispārpieņemto ētikas normu ievērošanu;
12) ir sagatavoti studijām maģistratūrā.
1) spēj formulēt konkrētu problēmu automatizētu un robotizētu sistēmu terminos;
2) spēj izstrādāt konkrētu problēmu risinājumus, izmantojot modernus automātikas un elektriskās piedziņas elementus;
3) spēj izstrādāt automātisku vai robotizētu sistēmu vadības algoritmu;
4) spēj izstrādāt programmatūru konkrētu automātisku vai robotizētu iekārtu vadībai un koordinācijai;
5) spēj izstrādāt risinājumus, kas kombinē aparatūras un programmatūras tehnoloģiju priekšrocības;
6) prot nošķirt problēmas, kuras jārisina ar aparatūras līdzekļiem, no tām, kuras jārisina ar programmatūras līdzekļiem;
7) spēj identificēt problēmas, kuru risināšanā iespējams izmantot robotizētas intelektuālas sistēmas;
8) spēj patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas un iemaņas;
9) spēj strādāt grupā vienota mērķa sasniegšanai;
10) spēj pamatot konkrēta risinājuma priekšrocības vai trūkumus pasūtītājam vai citam speciālistam;
11) savu pilnvaru robežās spēj nodrošināt profesionālo un vispārpieņemto ētikas normu ievērošanu;
12) ir sagatavoti studijām maģistratūrā.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture