Pamatdati
Programmas nosaukumsAudiologopēdija
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensVeselības aprūpe
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42722
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaMedicīniskie pakalpojumi
ISCED kods0915
ISCED nosaukumsMedicīniskie pakalpojumi
Studiju programmas apjoms (KP)240
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds veselības aprūpē
Iegūstamā kvalifikācijaAudiologopēds
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums4 gadi
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums27.05.2024
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš28.05.2030
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt logopēdijas zinātnes nozarei un audiologopēda profesijai nepieciešamās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu izpratni, kā arī spēj izprast likumsakarības.

2. Spēj parādīt uz pierādījumiem balstītu pieeju komunikācijas, runas, valodas un rīšanas traucējumu risināšanā un uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot audiologopēda darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.

3. Spēj, izmantojot Audiologopēdijas programmas studiju laikā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu un pētniecisku darbību, kā arī patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos procesu izvēlētajā specialitātē.

4. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par komunikācijas, runas, valodas un rīšanas procesiem un traucējumiem un to izmantot savas darbības plānošanai, pieņemot lēmumus un rodot radošus risinājumus, kas saistīti ar audiologopēda iespējām un palīdzības jomu gan klīniskā, gan pedagoģiskā vidē.

5. Apgūstot un paplašinot teorētiskās un praktiskās iemaņas spēj piedalīties Audiologopēdijas profesionālās jomas attīstībā.

6. Spēj pielāgoties dinamiskai veselības aprūpes jomas transformācijai, iekļaujot savas profesionālās zināšanas, kompetences un prasmes darbam atālinātu veselības aprūpes pokalpojumu sniegšnai, atkarībā no identificētām persanas vai personu grupas vajadzībām.

7. Spēj, izmantojot Audiologopēdijas programmas studiju laikā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, organizēt sniegto veselības aprūpes pakalpojumu tā, lai sasniegtu maksimālu personas integrāciju ikdienas aktivitātēs, respektējot personas individuālo funkcionēšanas līmeni.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture
DatumsInformācijaLēmums
02.02.2023Augstskolu likuma pārejas noteikumu 48.2 punkts - Rīgas Stradiņa universitātes studiju virziena "Veselības aprūpe" akreditācijas termiņš — 2023. gada 8. maijs — tiek pagarināts līdz brīdim, kad tiek pieņemts lēmums par šā studiju virziena jaunu akreditāciju vai lēmums par atteikumu to akreditēt, bet ne ilgāk kā līdz 2024. gada 7. maijam.