Pamatdati
Programmas nosaukums | Audiologopēdija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Veselības aprūpe |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42722 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Medicīniskie pakalpojumi |
ISCED kods | 0915 |
ISCED nosaukums | Medicīniskie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds veselības aprūpē |
Iegūstamā kvalifikācija | Audiologopēds |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 27.05.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 28.05.2030 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt logopēdijas zinātnes nozarei un audiologopēda profesijai nepieciešamās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu izpratni, kā arī spēj izprast likumsakarības.
2. Spēj parādīt uz pierādījumiem balstītu pieeju komunikācijas, runas, valodas un rīšanas traucējumu risināšanā un uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot audiologopēda darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.
3. Spēj, izmantojot Audiologopēdijas programmas studiju laikā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu un pētniecisku darbību, kā arī patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos procesu izvēlētajā specialitātē.
4. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par komunikācijas, runas, valodas un rīšanas procesiem un traucējumiem un to izmantot savas darbības plānošanai, pieņemot lēmumus un rodot radošus risinājumus, kas saistīti ar audiologopēda iespējām un palīdzības jomu gan klīniskā, gan pedagoģiskā vidē.
5. Apgūstot un paplašinot teorētiskās un praktiskās iemaņas spēj piedalīties Audiologopēdijas profesionālās jomas attīstībā.
6. Spēj pielāgoties dinamiskai veselības aprūpes jomas transformācijai, iekļaujot savas profesionālās zināšanas, kompetences un prasmes darbam atālinātu veselības aprūpes pokalpojumu sniegšnai, atkarībā no identificētām persanas vai personu grupas vajadzībām.
7. Spēj, izmantojot Audiologopēdijas programmas studiju laikā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, organizēt sniegto veselības aprūpes pakalpojumu tā, lai sasniegtu maksimālu personas integrāciju ikdienas aktivitātēs, respektējot personas individuālo funkcionēšanas līmeni.
2. Spēj parādīt uz pierādījumiem balstītu pieeju komunikācijas, runas, valodas un rīšanas traucējumu risināšanā un uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot audiologopēda darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.
3. Spēj, izmantojot Audiologopēdijas programmas studiju laikā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu un pētniecisku darbību, kā arī patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos procesu izvēlētajā specialitātē.
4. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par komunikācijas, runas, valodas un rīšanas procesiem un traucējumiem un to izmantot savas darbības plānošanai, pieņemot lēmumus un rodot radošus risinājumus, kas saistīti ar audiologopēda iespējām un palīdzības jomu gan klīniskā, gan pedagoģiskā vidē.
5. Apgūstot un paplašinot teorētiskās un praktiskās iemaņas spēj piedalīties Audiologopēdijas profesionālās jomas attīstībā.
6. Spēj pielāgoties dinamiskai veselības aprūpes jomas transformācijai, iekļaujot savas profesionālās zināšanas, kompetences un prasmes darbam atālinātu veselības aprūpes pokalpojumu sniegšnai, atkarībā no identificētām persanas vai personu grupas vajadzībām.
7. Spēj, izmantojot Audiologopēdijas programmas studiju laikā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, organizēt sniegto veselības aprūpes pakalpojumu tā, lai sasniegtu maksimālu personas integrāciju ikdienas aktivitātēs, respektējot personas individuālo funkcionēšanas līmeni.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
02.02.2023 | Augstskolu likuma pārejas noteikumu 48.2 punkts - Rīgas Stradiņa universitātes studiju virziena "Veselības aprūpe" akreditācijas termiņš — 2023. gada 8. maijs — tiek pagarināts līdz brīdim, kad tiek pieņemts lēmums par šā studiju virziena jaunu akreditāciju vai lēmums par atteikumu to akreditēt, bet ne ilgāk kā līdz 2024. gada 7. maijam. |