Pamatdati
Programmas nosaukums | Ķīmija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Ķīmija, ķīmijas tehnoloģijas un biotehnoloģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45441 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Ķīmija |
ISCED kods | 0531 |
ISCED nosaukums | Ķīmija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu maģistra grāds ķīmijā; Dabaszinātņu maģistra grāds ķīmijā |
Iegūstamā kvalifikācija | —; - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 25.10.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 26.10.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1.Demonstrē padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratne ķīmijā un tās apakšnozarēs: analītiskajā , fizikālajā, vai organiskajā un biomolekulārajā ķīmijā, tai skaitā arī zināšanas par ķīmi-jas jaunākajiem atklājumiem.
2.Parāda zināšanas un izpratne, kas nodrošina pamatu pētniecībai ķīmijā un tās apakšnozarēs, kā arī darbojoties ķīmijas un citu jomu saskarē.
Prasmes
3. Patstāvīgi pielieto ķīmijas teorijas, metodes, eksperimentālās un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu inovatīvu zinātniski pētniecisko darbību, vai augsti kvalificēta ķīmiķa profesionālās funkci-jas ķīmijas nozarē vai arī ar to saistītās jomās.
4. Argumentēti izskaidro un diskutē par sarežģītiem vai sistēmiskiem ķīmijas problēmu aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
5. Spēj uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas ķīmijā un ar to saistītās apakšnozarēs.
6. Spēj veikt darbu un pētniecību ķīmijā vai tālāku mācīšanos gan tradicionālos, gan sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, izmantot jaunas pieejas, patstāvīgi rūpēties par savu kompetenču pilnveidi un specializāciju ķīmijā vai tai radniecīgās nozarēs.
Kompetence
7. Patstāvīgi formulē un kritiski analizē un risina sarežģītas ar ķīmijas kontekstu saistītas zinātniskas un profesionālas problēmas, gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā kontekstā, pieņem un pamato savus lēmumus un, ja nepieciešams, spēj veikt papildus izpēti un analīzi.
8. Integrē un pielieto ķīmijas zināšanas un eksperimentālās prasmes, kā arī dod ieguldījumu jaunu ķīmijas zinātnisku atziņu radīšanā un pētniecības vai profesionālās darbības metožu pilnveidošanā un attīstībā.
9. Parāda izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ie-tekmi uz vidi un sabiedrību.
1.Demonstrē padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratne ķīmijā un tās apakšnozarēs: analītiskajā , fizikālajā, vai organiskajā un biomolekulārajā ķīmijā, tai skaitā arī zināšanas par ķīmi-jas jaunākajiem atklājumiem.
2.Parāda zināšanas un izpratne, kas nodrošina pamatu pētniecībai ķīmijā un tās apakšnozarēs, kā arī darbojoties ķīmijas un citu jomu saskarē.
Prasmes
3. Patstāvīgi pielieto ķīmijas teorijas, metodes, eksperimentālās un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu inovatīvu zinātniski pētniecisko darbību, vai augsti kvalificēta ķīmiķa profesionālās funkci-jas ķīmijas nozarē vai arī ar to saistītās jomās.
4. Argumentēti izskaidro un diskutē par sarežģītiem vai sistēmiskiem ķīmijas problēmu aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
5. Spēj uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas ķīmijā un ar to saistītās apakšnozarēs.
6. Spēj veikt darbu un pētniecību ķīmijā vai tālāku mācīšanos gan tradicionālos, gan sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, izmantot jaunas pieejas, patstāvīgi rūpēties par savu kompetenču pilnveidi un specializāciju ķīmijā vai tai radniecīgās nozarēs.
Kompetence
7. Patstāvīgi formulē un kritiski analizē un risina sarežģītas ar ķīmijas kontekstu saistītas zinātniskas un profesionālas problēmas, gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā kontekstā, pieņem un pamato savus lēmumus un, ja nepieciešams, spēj veikt papildus izpēti un analīzi.
8. Integrē un pielieto ķīmijas zināšanas un eksperimentālās prasmes, kā arī dod ieguldījumu jaunu ķīmijas zinātnisku atziņu radīšanā un pētniecības vai profesionālās darbības metožu pilnveidošanā un attīstībā.
9. Parāda izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ie-tekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture