Pamatdati
Programmas nosaukums | Komercdarbība un uzņēmuma vadība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160-164 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds komercdarbībā un uzņēmuma vadībā |
Iegūstamā kvalifikācija | Uzņēmuma vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/14 |
---|---|
Akreditācijas datums | 26.05.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 27.05.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
(Z1) Spēj parādīt zināšanas par ekonomiskās attīstības likumsakarībām pasaulē.
(Z2) Spēj parādīt augstākā līmeņa zināšanas, kuras sniedz pamatu veiksmīga vadīšanas procesa īstenošanai.
(Z3) Spēj parādīt specializētas līmeņa zināšanas par uzņēmuma darbības kopsakarībām un lēmumpieņemšanas ciklu.
(Z4) Spēj parādīt zināšanas un kritisku izpratni par teorētiskajiem un empīriskajiem pētījumiem vadībzinībās.
(Z5) Spēj parādīt zināšanas par zinātniski pētnieciskām un komercdarbības vides analīzes metodēm vadīšanas procesa nodrošināšanai.
(Z6) Spēj parādīt zināšanas par uzņēmējdarbību regulējošiem normatīvajiem aktiem.
Prasmes:
(P1) Spēj iegūtās zināšanas akumulēt un pielietot vadīšanas procesa īstenošanā.
(P2) Izprot aktuālās ekonomiskās attīstības likumsakarības, principus, kā arī uzņēmuma darbības kopsakarības.
(P3) Orientējas komercdarbības vidē notiekošajos procesos, spēj tos izskaidrot, argumentēti diskutēt un pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām.
(P4) Pārzina un kontrolē uzņēmuma darbības funkcionālās jomas, spēj identificēt problēmas un izstrādāt risinājumus, izmantojot zinātnisku pieeju, kā arī prot pieņemt lēmumus.
(P5) Spēj strādāt komandā, deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, efektīvi plānot un organizēt darbu, kā arī risināt konfliktsituācijas.
(P6) Spēj komunicēt un sadarboties ar uzņēmējdarbības subjektiem.
(P7) Spēj pastāvīgi apgūt jaunas zināšanas, analizēt, sistematizēt, sintezēt un integrēt iegūto informāciju.
(P8) Orientējas un ievēro normatīvos aktus un ētikas normas.
Kompetence:
(K1) Spēj izmantot teorētiskās un praktiskās zināšanas un prasmes uzņēmuma un tā struktūrvienību efektīvā vadīšanā.
(K2) Spēj izstrādāt uzņēmuma stratēģiskos un taktiskos plānus atbilstoši tautsaimniecības attīstības tendencēm, valsts, īpašnieku un sabiedrības interesēm un sekot to īstenošanas gaitai.
(K3) Spēj strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes, un uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem.
(K4) Spēj sadarboties ar uzņēmējdarbības subjektiem uzņēmējdarbības mērķu īstenošanai.
(K5) Spēj pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar citiem uzņēmējdarbības subjektiem.
(K6) Spēj komunicēt vietējā un starptautiskajā uzņēmējdarbības vidē.
(K7) Spēj veikt pētījumus ar zinātnisko vērtību vadībzinību jomā.
(Z1) Spēj parādīt zināšanas par ekonomiskās attīstības likumsakarībām pasaulē.
(Z2) Spēj parādīt augstākā līmeņa zināšanas, kuras sniedz pamatu veiksmīga vadīšanas procesa īstenošanai.
(Z3) Spēj parādīt specializētas līmeņa zināšanas par uzņēmuma darbības kopsakarībām un lēmumpieņemšanas ciklu.
(Z4) Spēj parādīt zināšanas un kritisku izpratni par teorētiskajiem un empīriskajiem pētījumiem vadībzinībās.
(Z5) Spēj parādīt zināšanas par zinātniski pētnieciskām un komercdarbības vides analīzes metodēm vadīšanas procesa nodrošināšanai.
(Z6) Spēj parādīt zināšanas par uzņēmējdarbību regulējošiem normatīvajiem aktiem.
Prasmes:
(P1) Spēj iegūtās zināšanas akumulēt un pielietot vadīšanas procesa īstenošanā.
(P2) Izprot aktuālās ekonomiskās attīstības likumsakarības, principus, kā arī uzņēmuma darbības kopsakarības.
(P3) Orientējas komercdarbības vidē notiekošajos procesos, spēj tos izskaidrot, argumentēti diskutēt un pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām.
(P4) Pārzina un kontrolē uzņēmuma darbības funkcionālās jomas, spēj identificēt problēmas un izstrādāt risinājumus, izmantojot zinātnisku pieeju, kā arī prot pieņemt lēmumus.
(P5) Spēj strādāt komandā, deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, efektīvi plānot un organizēt darbu, kā arī risināt konfliktsituācijas.
(P6) Spēj komunicēt un sadarboties ar uzņēmējdarbības subjektiem.
(P7) Spēj pastāvīgi apgūt jaunas zināšanas, analizēt, sistematizēt, sintezēt un integrēt iegūto informāciju.
(P8) Orientējas un ievēro normatīvos aktus un ētikas normas.
Kompetence:
(K1) Spēj izmantot teorētiskās un praktiskās zināšanas un prasmes uzņēmuma un tā struktūrvienību efektīvā vadīšanā.
(K2) Spēj izstrādāt uzņēmuma stratēģiskos un taktiskos plānus atbilstoši tautsaimniecības attīstības tendencēm, valsts, īpašnieku un sabiedrības interesēm un sekot to īstenošanas gaitai.
(K3) Spēj strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes, un uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem.
(K4) Spēj sadarboties ar uzņēmējdarbības subjektiem uzņēmējdarbības mērķu īstenošanai.
(K5) Spēj pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar citiem uzņēmējdarbības subjektiem.
(K6) Spēj komunicēt vietējā un starptautiskajā uzņēmējdarbības vidē.
(K7) Spēj veikt pētījumus ar zinātnisko vērtību vadībzinību jomā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture