Pamatdati
| Programmas nosaukums | Vides zinātne |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
| Studiju virziens | Vides aizsardzība |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43431 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 6 |
| Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (akadēmiskā bakalaura) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Vides zinātne un vides pārvalde |
| ISCED kods | 0521 |
| ISCED nosaukums | Vides zinātne un vides pārvalde |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 180 |
| Iegūstamais grāds | Bakalaura grāds vides zinātnē |
| Iegūstamā kvalifikācija | - |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
| Studiju ilgums | 3 gadi |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | - |
|---|---|
| Licences datums | |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 13.11.2024 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 14.11.2030 |
Studiju programmas rezultāti
ZINĀŠANAS:
1. Demonstrē pamata zināšanas vides zinātnē un saistītajās nozarēs, izprot nozīmīgākos jēdzienus un to savstarpējās un kontekstuālās likumsakarības;
2. Izprot aktuālās tendences, procesus un to ietek-mējošos faktorus ar vides zinātni un vides aizsardzību saistītos jautājumos.
PRASMES:
3. Visaptveroši analizē vides stāvokli un vides kvalitāti un to ietekmējošos faktorus, izvēlas atbilstošās metodes vai iespējamos risinājumus problēmas izpētei vai novēršanai;
4. Pielieto vides objektu ķīmiskās analīzes metodes, veic lauka pētījumus, datu statistisko apstrādi, modelēšanu, lai raksturotu vides stāvokli vai pētāmo objektu;
5. Veic pētnieciskas darbības kādā no vides zinātnes apakšnozarēm, atlasa nepieciešamo informāciju, apraksta situāciju un argumentēti iesaistās diskusijās par vides zinātnes problēmjautājumiem gan ar jomas profesionāļiem, gan citiem sabiedrības locekļiem;
6. Izmanto informācijas tehnoloģijas un programmatūru, tai skaitā arī nozares specifisko programmatūru, vides stāvokļa raksturojošo datu apkopošanai, analīzei un rezultātu komunikācijai.
KOMPETENCE:
7. Balstoties kvalitatīvos un kvantitatīvos datos pieņem lēmumus saistībā ar vides ilgtspējīgas attīstības plānošanu un vides kvalitātes uzlabošanu;
8. Atlasa, analizē informāciju, pieņem lēmumu vides problēmu risināšanā ņemot vērā ētiskos, profesionālos un administratīvos apstākļus, sekmējot vides ilgtspēju;
9. Izstrādā pētījumu izvēlētajā vides zinātnes jomā, sekmējot vides zinātnes attīstību.
1. Demonstrē pamata zināšanas vides zinātnē un saistītajās nozarēs, izprot nozīmīgākos jēdzienus un to savstarpējās un kontekstuālās likumsakarības;
2. Izprot aktuālās tendences, procesus un to ietek-mējošos faktorus ar vides zinātni un vides aizsardzību saistītos jautājumos.
PRASMES:
3. Visaptveroši analizē vides stāvokli un vides kvalitāti un to ietekmējošos faktorus, izvēlas atbilstošās metodes vai iespējamos risinājumus problēmas izpētei vai novēršanai;
4. Pielieto vides objektu ķīmiskās analīzes metodes, veic lauka pētījumus, datu statistisko apstrādi, modelēšanu, lai raksturotu vides stāvokli vai pētāmo objektu;
5. Veic pētnieciskas darbības kādā no vides zinātnes apakšnozarēm, atlasa nepieciešamo informāciju, apraksta situāciju un argumentēti iesaistās diskusijās par vides zinātnes problēmjautājumiem gan ar jomas profesionāļiem, gan citiem sabiedrības locekļiem;
6. Izmanto informācijas tehnoloģijas un programmatūru, tai skaitā arī nozares specifisko programmatūru, vides stāvokļa raksturojošo datu apkopošanai, analīzei un rezultātu komunikācijai.
KOMPETENCE:
7. Balstoties kvalitatīvos un kvantitatīvos datos pieņem lēmumus saistībā ar vides ilgtspējīgas attīstības plānošanu un vides kvalitātes uzlabošanu;
8. Atlasa, analizē informāciju, pieņem lēmumu vides problēmu risināšanā ņemot vērā ētiskos, profesionālos un administratīvos apstākļus, sekmējot vides ilgtspēju;
9. Izstrādā pētījumu izvēlētajā vides zinātnes jomā, sekmējot vides zinātnes attīstību.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Commission decision (13.11.2024) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture