Pamatdati
Programmas nosaukums | Informācijas tehnoloģijas |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42484 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda un sestā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vismaz vidējās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (profesionālā bakalaura) studiju programma |
Tematiskā grupa | Programmatūras un lietojumprogrammu izstrāde un analīze |
ISCED kods | 0613 |
ISCED nosaukums | Programmatūras un lietojumprogrammu izstrāde un analīze |
Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds informācijas tehnoloģijās |
Iegūstamā kvalifikācija | Programmēšanas inženieris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-77 |
---|---|
Licences datums | 19.03.2009 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 20.03.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 21.03.2026 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. spēj parādīt informācijas tehnoloģiju nozares un programmēšanas inženiera profesijas raksturīgās pamata un specializētās zināšanas, kā arī svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni;
2. demonstrē izplatītāko teoriju, moduļu un metožu pielietojuma zināšanas, kuras nodrošina mūsdienīgu pamatu problēmu identifikācijai un analīzei, projektēšanai, izstrādei, realizācijai, atestācijai un programmatūras dokumentēšanai;
Prasmes:
3. spēj organizēt savu patstāvīgo darbu, formulēt un analītiski aprakstīt iegūto informāciju, problēmas un risinājumus programmēšanas inženiera profesijā;
4. spēj izskaidrot un argumentēti diskutēt par piedāvātajiem problēmu risinājumiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem, strādājot komandā vai vadot citu cilvēku darbu;
5. spēj apgūt jaunus modeļus, metodes un tehnoloģijas, kā arī izprot nepārtrauktas profesionālās izaugsmes nepieciešamību;
Kompetences:
6. spēj pielietot apgūtās zināšanas un profesionālās prasmes programminženierijas jomā;
7. spēj patstāvīgi iegūt, kritiski izvērtēt, analizēt un atlasīt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas, strādājot individuāli vai sadarbojoties ar citiem profesionāļiem multiprofesionālā komandā.
1. spēj parādīt informācijas tehnoloģiju nozares un programmēšanas inženiera profesijas raksturīgās pamata un specializētās zināšanas, kā arī svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni;
2. demonstrē izplatītāko teoriju, moduļu un metožu pielietojuma zināšanas, kuras nodrošina mūsdienīgu pamatu problēmu identifikācijai un analīzei, projektēšanai, izstrādei, realizācijai, atestācijai un programmatūras dokumentēšanai;
Prasmes:
3. spēj organizēt savu patstāvīgo darbu, formulēt un analītiski aprakstīt iegūto informāciju, problēmas un risinājumus programmēšanas inženiera profesijā;
4. spēj izskaidrot un argumentēti diskutēt par piedāvātajiem problēmu risinājumiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem, strādājot komandā vai vadot citu cilvēku darbu;
5. spēj apgūt jaunus modeļus, metodes un tehnoloģijas, kā arī izprot nepārtrauktas profesionālās izaugsmes nepieciešamību;
Kompetences:
6. spēj pielietot apgūtās zināšanas un profesionālās prasmes programminženierijas jomā;
7. spēj patstāvīgi iegūt, kritiski izvērtēt, analizēt un atlasīt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas, strādājot individuāli vai sadarbojoties ar citiem profesionāļiem multiprofesionālā komandā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Commission decision (04.06.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture