Pamatdati
Programmas nosaukums | Laikmetīgās dejas māksla |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Kultūras akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43212 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Mūzika un skatuves māksla |
ISCED kods | 0215 |
ISCED nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu bakalaura grāds laikmetīgās dejas mākslā |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04066-4 |
---|---|
Licences datums | 15.05.2015 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 19.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 20.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas apguves rezultātā absolvents:
1. Ieguvis pamatzināšanas humanitārajās zinātnēs; specializētas zināšanas dejas un citās mākslās un spēja šīs zināšanas kritiski izvērtēt; izpratne par laikmetīgās dejas mākslas un citu mākslu mijiedarbību lokālā un globālā kontekstā, apzinoties latviešu nacionālās kultūras identitātes unikalitāti.
2. Ieguvis profesionālās prasmes: absolventi spēj veikt profesionālu un inovatīvu horeogrāfa un dejotāja jaunrades darbu visdažādākajās laikmetīgās dejas mākslas nozarēs kā Latvijas, tā starptautiskā mērogā; spēj nodarboties ar jaunrades procesā balstītu pētniecību un komunicēt laikmetīgās dejas jomu gan speciālistu mērķgrupās, gan visplašākajā interesentu auditorijā.
3. Ieguvis vispārējās prasmes: absolventi prot formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus humanitāro zinātņu un mākslas nozarē; spēj profesionāli strādāt gan individuāli, gan komandā, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus.
4. Prot iegūt, atlasīt, izvērtēt un uzglabāt visa veida informāciju humanitāro zinātņu un mākslu jomā; spēj veidot lietišķu sadarbību un jaunrades projektus, izmantojot tiešsaistes rīkus.
5. Spēj saskatīt radošuma potenciālu dažādās jomās un situācijās, spēj motivēt un iedrošināt dažādas sabiedrības grupas iekļaujošai mākslas pieredzei; veiksmīgi darbojas komandā, piem., dažādos statusos (horeogrāfs, dejotājs, kustību konsultants u.c.) iekļaujoties dramatiskā vai mūzikas teātra izrādē un ietekmējot tās mākslinieciskos risinājumus; spēj strādāt ar dažādām sabiedrības grupām.
6. Spēj ieraudzīt un kritiski izvērtēt skatuves mākslas jomas kultūrpolitisko kontekstu un izmantot profesionālā tirgus stiprās un vājās puses, piem., piesaistot finansējumu saviem jaunrades projektiem dažādos Latvijas un starptautiskos konkursos; ir motivēti izrādīt iniciatīvu, veidojot nevalstiskas radošas apvienības vai individuālus, institucionāli nepiesaistītus jaunrades darbus.
7. Spēj izvērtēt savas profesionālās un radošās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību; aktīvi iesaistās Latvijas nevalstiskā kultūras sektora sociālajās un radošajās aktivitātēs.
8. Izprot un spēj izmantot laikmetīgās dejas mākslas starptautisko perspektīvu; aktīvi iesaistās starptautiskos sadarbības projektos, attīstot starpkultūru komunikāciju laikmetīgās dejas mākslas priviliģētajā izpausmes formā - bez lingvistiskiem ierobežojumiem.
9. Spēj apzināties un izvērtēt savu māksliniecisko darbību un konceptualizēt to atbilstošā pētnieciskā diskursā; izprot dejas mākslas profesionālo ētiku; prot komunicēt dažādus laikmetīgās dejas aspektus publiskās diskusijās, aktuālajā kritikā un teorētiskajā pētniecībā, tādejādi veicinot laikmetīgās dejas mākslas izpratni un popularitāti sabiedrībā.
1. Ieguvis pamatzināšanas humanitārajās zinātnēs; specializētas zināšanas dejas un citās mākslās un spēja šīs zināšanas kritiski izvērtēt; izpratne par laikmetīgās dejas mākslas un citu mākslu mijiedarbību lokālā un globālā kontekstā, apzinoties latviešu nacionālās kultūras identitātes unikalitāti.
2. Ieguvis profesionālās prasmes: absolventi spēj veikt profesionālu un inovatīvu horeogrāfa un dejotāja jaunrades darbu visdažādākajās laikmetīgās dejas mākslas nozarēs kā Latvijas, tā starptautiskā mērogā; spēj nodarboties ar jaunrades procesā balstītu pētniecību un komunicēt laikmetīgās dejas jomu gan speciālistu mērķgrupās, gan visplašākajā interesentu auditorijā.
3. Ieguvis vispārējās prasmes: absolventi prot formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus humanitāro zinātņu un mākslas nozarē; spēj profesionāli strādāt gan individuāli, gan komandā, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus.
4. Prot iegūt, atlasīt, izvērtēt un uzglabāt visa veida informāciju humanitāro zinātņu un mākslu jomā; spēj veidot lietišķu sadarbību un jaunrades projektus, izmantojot tiešsaistes rīkus.
5. Spēj saskatīt radošuma potenciālu dažādās jomās un situācijās, spēj motivēt un iedrošināt dažādas sabiedrības grupas iekļaujošai mākslas pieredzei; veiksmīgi darbojas komandā, piem., dažādos statusos (horeogrāfs, dejotājs, kustību konsultants u.c.) iekļaujoties dramatiskā vai mūzikas teātra izrādē un ietekmējot tās mākslinieciskos risinājumus; spēj strādāt ar dažādām sabiedrības grupām.
6. Spēj ieraudzīt un kritiski izvērtēt skatuves mākslas jomas kultūrpolitisko kontekstu un izmantot profesionālā tirgus stiprās un vājās puses, piem., piesaistot finansējumu saviem jaunrades projektiem dažādos Latvijas un starptautiskos konkursos; ir motivēti izrādīt iniciatīvu, veidojot nevalstiskas radošas apvienības vai individuālus, institucionāli nepiesaistītus jaunrades darbus.
7. Spēj izvērtēt savas profesionālās un radošās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību; aktīvi iesaistās Latvijas nevalstiskā kultūras sektora sociālajās un radošajās aktivitātēs.
8. Izprot un spēj izmantot laikmetīgās dejas mākslas starptautisko perspektīvu; aktīvi iesaistās starptautiskos sadarbības projektos, attīstot starpkultūru komunikāciju laikmetīgās dejas mākslas priviliģētajā izpausmes formā - bez lingvistiskiem ierobežojumiem.
9. Spēj apzināties un izvērtēt savu māksliniecisko darbību un konceptualizēt to atbilstošā pētnieciskā diskursā; izprot dejas mākslas profesionālo ētiku; prot komunicēt dažādus laikmetīgās dejas aspektus publiskās diskusijās, aktuālajā kritikā un teorētiskajā pētniecībā, tādejādi veicinot laikmetīgās dejas mākslas izpratni un popularitāti sabiedrībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture