Pamatdati
Programmas nosaukumsStratēģiskā komunikācijas vadība
Augstskola/KoledžaBiznesa augstskola Turība
Studiju virziensInformācijas un komunikācijas zinātnes
Kopīga studiju programma ar:
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)47342
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)60-80
Iegūstamais grādsProfesionālais maģistra grāds sabiedriskajās attiecībās; Profesionālais maģistra grāds sabiedriskajās attiecībās
Iegūstamā kvalifikācijaStratēģiskās komunikācijas vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene
Studiju ilgums2 gadi; 1 gadi, 6 mēneši; 2 gadi, 1 mēneši; 1 gadi, 8 mēneši
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04036-20
Licences datums11.04.2005
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/65
Akreditācijas datums27.10.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš28.10.2027
Studiju programmas rezultāti
1. spēja analizēt iekšzemes un starptautisko ekonomisko, politisko un kultūras vidi; 2. spēja radoši un inovatīvi izstrādāt un īstenot sabiedrisko attiecību stratēģiju, plānot stratēģiju budžetu; 3. spēja vadīt sabiedrisko attiecību struktūrvienības darbu, sadarbojoties ar citām uzņēmuma struktūrvienībām un vadību; 4. konsultēt uzņēmuma vadību un darbiniekus par sabiedrisko attiecību jautājumiem; 5. pārzināt risku un krīzes komunikācijas stratēģisko vadību, izstrādāt krīzes komunikācijas plānu un īstenot to; 6. spēja vadīt uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanu; 7. pārzināt starptautiskās komunikācijas un globālo komunikācijas procesu aspektus; 8. pārzināt lobēšanas tehnoloģijas un korporatīvi sociālās atbildības procesus.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (12.04.2022)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Studiju programmas vēsture