Pamatdati
Programmas nosaukums | Siltumenerģētika un siltumtehnika |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42522 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Enerģētika |
ISCED kods | 0713 |
ISCED nosaukums | Enerģētika |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds siltumenerģētikā un siltumtehnikā |
Iegūstamā kvalifikācija | Siltumenerģētikas un siltumtehnikas inženieris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 5 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 16.11.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 17.11.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolventi:
1. Spēj iegūt, atlasīt, apkopot un analizēt informāciju siltumenerģētikas un siltumtehnikas, kā arī citās nozarēs un izmantot to problēmu un risinājumu formulēšanā, lēmumu pieņemšanā un profesionālo uzdevumu izpildē;
2. Spēj veikt siltumtehniskos, inženiertehniskos un tehniski-ekonomiskos aprēķinus un izstrādāt projektu ekonomisko pamatojumu;
3. Spēj analizēt un uzraudzīt centralizēto, lokālo un individuālo siltumapgādes sistēmu un siltumtehnisko iekārtu darbību, kā arī siltuma ražošanas un izmantošanas tehnoloģiskos procesus;
4. Spēj organizēt un veikt siltumtehnisko iekārtu, siltuma ražošanas un siltumapgādes sistēmu ekspluatāciju un tehniskās pārbaudes, kā arī plānot to montāžas un izbūves darbu veikšanu un organizāciju;
5. Spēj izstrādāt projektu siltumtehnisko daļu, veicot vides ietekmes un energoefektivitātes novērtēšanu, kā arī alternatīvo variantu analīzi;
6.Spēj veikt uzdevumus, ievērojot darba aizsardzības, vides aizsardzības, civilās aizsardzības, ugunsdrošības un elektrodrošības prasības un izmantojot nozarei saistošus normatīvos aktus un standartus;
7. Spēj atbildīgi plānot, organizēt un uzraudzīt operatīvo profesionālo un uzņēmumu darbību, veicot uzdevumus individuāli un komandā;
8. Spēj patstāvīgi izmantot informācijas tehnoloģijas profesionālo uzdevumu izpildē, izvēloties piemērotāku programmnodrošinājumu, atbilstošus informācijas resursus un līdzekļus;
9. Spēj lietot profesionālo terminoloģiju valsts valodā un vismaz divās svešvalodās.
1. Spēj iegūt, atlasīt, apkopot un analizēt informāciju siltumenerģētikas un siltumtehnikas, kā arī citās nozarēs un izmantot to problēmu un risinājumu formulēšanā, lēmumu pieņemšanā un profesionālo uzdevumu izpildē;
2. Spēj veikt siltumtehniskos, inženiertehniskos un tehniski-ekonomiskos aprēķinus un izstrādāt projektu ekonomisko pamatojumu;
3. Spēj analizēt un uzraudzīt centralizēto, lokālo un individuālo siltumapgādes sistēmu un siltumtehnisko iekārtu darbību, kā arī siltuma ražošanas un izmantošanas tehnoloģiskos procesus;
4. Spēj organizēt un veikt siltumtehnisko iekārtu, siltuma ražošanas un siltumapgādes sistēmu ekspluatāciju un tehniskās pārbaudes, kā arī plānot to montāžas un izbūves darbu veikšanu un organizāciju;
5. Spēj izstrādāt projektu siltumtehnisko daļu, veicot vides ietekmes un energoefektivitātes novērtēšanu, kā arī alternatīvo variantu analīzi;
6.Spēj veikt uzdevumus, ievērojot darba aizsardzības, vides aizsardzības, civilās aizsardzības, ugunsdrošības un elektrodrošības prasības un izmantojot nozarei saistošus normatīvos aktus un standartus;
7. Spēj atbildīgi plānot, organizēt un uzraudzīt operatīvo profesionālo un uzņēmumu darbību, veicot uzdevumus individuāli un komandā;
8. Spēj patstāvīgi izmantot informācijas tehnoloģijas profesionālo uzdevumu izpildē, izvēloties piemērotāku programmnodrošinājumu, atbilstošus informācijas resursus un līdzekļus;
9. Spēj lietot profesionālo terminoloģiju valsts valodā un vismaz divās svešvalodās.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture